5.7.06

Eiiii... que no ho he tornat a abandonar!

Uish... quants dies sense passar per aquí... En fins, que sí, que han passat molts dies... A veure si el mal de cap em deixa escriure alguna cosa amb cap i peus. Aquí va un resum de lo acontecido:

Divendres (dia després d'Eivissa): molta feina, molt cansada, soparet de xiringuito i concert d'uns imitadors dels Dire Straits.
Dissabte: I don't remember. Uhmmm, compres per Barcelona. Primer dia de rebaixes i només em compro una bossa de platja. Té delicte la cosa!
Diumenge: més compres (jo segueixo sense comprar, no em motiva), cine.
Dilluns: ueeeeee, ha tornat la meva companya de la seva lluna de mel. Ja no estic sola. Dia productiu nivell 0.
Dimarts: feina, feina, feina. Una comercial de l'asseguradora que contractaré que creu q m'ha de tractar com si fossim amigues de tota la vida... en fi...
Dimecres / Avui: feina, feina, feina, mal de cap, feina, feina, dinar en un japonés... Prefereixo el Parco, però avui ha tocat El Japonés. No m'acaben de fer el pes els restaurants japonesos. Més feina, el client dona resultats d'Eivissa, estan molt contents. Medallita. Feina, feina. Cap a casa. Mal de cap.

I ja està! Ara sessió recomanacions: Aquest cap de setmana és el Festival de Teatre al Carrer de Viladecans. Molt interessants les 5 o 6 edicions a les que he anat (sempre i quan us agradin els espectacles de carrer). Encara recordo l'espectacle estrella de l'any passat, una companyia brasilera que interpretava "Caiu do Ceu" (uhmmm... no sé si s'escriu així, però vaja, una passada... vaig veure l'obra dues vegades). Us deixo una foto:



Ai, un dia explicaré la vegada que vaig treballar de traductora en aquest festival i em va tocar anar a fer d'intèrpret a un grup de tius polacs (de Polònia) que es van dedicar a ensenyar-me fotos seves promocionals tal i com la seva mare els va dur al món.

Doncs res més, demà més i millor... A cuidar-se!

11 Comments:

At 2:41 p. m., Blogger Dessmond said...

I de polonès que en vas apendre gaire?

 
At 3:40 p. m., Blogger Pinxito said...

Dessmond,
Gens ni mica... Jo em comunicava en anglès i amb aquests a dures penes... Benvingut i fins aviat!!!

 
At 4:35 p. m., Blogger Beth said...

Molt bè amb lo d´Eivissa ;-)

Jo necessito sabates i ho vaig deixar per les rebaixes i encara no me les he comprat. Odio les rebaixes! n´hi ha molta gent i tots ansiosos per comprar, semblen voltors!

 
At 5:10 p. m., Blogger Wishcure said...

(Uff quin dia porto avui)

Aaah les compres...jo només vaig perquè ho necessito i per les peles jeje. I encara em queden unes sabates i alguna coseta més grgr, però bueno, farem el sacrifici!.

Jo no em perdo el teatre al carrer!!! tinc ganes de teatre, i més si és a l'aire lliure...i gratis!!! :P

Bueno, després d'aquesta mostra d'"autèntic català"...em torno al treball!

Molts petonets de bona tardaa!!!

 
At 9:23 a. m., Blogger Pinxito said...

Beth,
Sí, a mi tampoc m'agraden gens les rebaixes. Tenint en compte que les aglomeracions de gent em posen bastant de mal humor, podria dir que si alguna vegada em perdo, no em busqueu a les rebaixes jeje. Kisses!

Wish,
Ueeee... teatre teatre teatreeeee...
Aish, les rebaixes... pr si ets un comprador compulsiu!! jejejeje. Broma pomaaaa!!! Petons!

 
At 11:51 a. m., Blogger Charlie said...

eieieieiei!!
vas anar a veure els Sultans of Swing???
i per què no em vas avisar???!!!!

grrrrrrrrrrrr!!!

 
At 12:54 p. m., Blogger Mikel said...

jauasjasjuajajssauju La Laura va anar a veure els Sultans?... un dia que no hi va el Carles....jausaujsauasjuas
Segur que eran els Sultans??Laura , On va ser el concert?

 
At 1:11 p. m., Blogger Pinxito said...

A veure canalla... una mica de calma generalitzada que el meu mal no vol sorolls jeje. No sé si eren els Sultans aquests, i no hi vaig anar expressament... va ser accidental. I que sapigueu tots dos que a mi els Dire Straits ni fu ni fa... de fet només em vaig quedar mitja horeta... Aneu amb Deu! jejejejeje.

 
At 1:38 p. m., Blogger Mikel said...

Els Dire Straits ni fu ni fa ....gran frase! jejeje

 
At 4:36 p. m., Blogger Beth said...

Bon cap de setmana a tots!!

 
At 8:24 p. m., Blogger volboretinha said...

ehh hola!!!!!!! jooo no sabia que habias retornado.. me alegro!! empezare a visitarte entonces... me alegro de que todo bien... besitos

 

Publicar un comentario

<< Home