28.6.06

Una de futbol (i altres coses)

Què bonic és veure la passió desenfrenada que desperta el futbol. I com em parteixo de riure quan tots els pronòstics se'n van al traste... En fin, em sembla que tots els aquí presents sabeu que no tinc cap tipus de predilecció pel futbol. Però és que hi ha coses que em fan molta gràcia. Ahir a La Vanguardia Digital vaig llegir un titular que deia més o menys això: "Españoles notables auguran una victoria de la selección". Doncs després d'haver llegit el diari d'avui i veure el magnífic resultat del partit d'ahir, crec que aquests "españoles notables", no arriben ni al trist aprovat. Bé, per tots aquells que estiguin tristos per la derrota, aquí tenen el meu més sentit pèsam... Un especial record als pringats que s'han traslladat a Alemània. Vosaltres si que sou notables xavals, juasjuasjuas.

En otro orden de cosas... Demà volo cap a Eivissa... No vull, no vull, no vull... No m'importa viatjar a Eivissa, el que em puteja és anar-hi en ple més de juny-juliol, per una raó simplement: mentre jo estic currant en una sala d'hotel hi haurà mil turistes en aquest mateix hotel banyant-se a la piscineta i a la platgeta que hi ha just al davant. És injust... I més injust és encara que si fa un dia clar, des d'aquest precís hotel que m'ha buscat l'agència (per segona vegada ja) es veu l'illa de Formentera... purrrrrr... Em volen matar!!! En fi, ja us explicaré...

Ai, avui comença la conta enrera per les meves vacances... queda un mes just per poder disfrutar per fi de 3 setmanes de holidays holidays... Porto dos anys sense fer-ne tantes de seguides i les espero amb una il·lusió bàrbara... Aquest any no tinc plantejat cap viatge a fora, ens quedem al Pirineu una setmaneta (dono les gràcies des d'aquí a Hisenda per haver-me fastidiat les vacances, fent-me pagar una quantitat d'euros de 4 xifres aquest any...). Si ja ho diuen ja, que "Hacienda somos todos"... però jo crec que "unos más que otros". Em pregunto quan deuen pagar els capullos del Caso Malaya aquest a Hisenda cada any... En fi, deixo aquest tema que m'emprenya!!!

Ales... a disfrutar del que queda de setmana...

PD: ja sé que tinc pendent ensenyar a la Beth a posar els links, però és que vaig de cul... Sorry noia!! Prometo fer-ho en quan tingui 20 minutets lliures...

6 Comments:

At 10:18 a. m., Blogger Mikel said...

Ui cuantes coses.....
Futbol : ahir va ser un dia gran
ibiza : Segur que algun moment lliure tindras eh?? jejeje
hacienda : ejem ejem ejem si pagues un numero de 4 xifres es perque has guanyat molt diners!! :-PPPP

 
At 8:03 p. m., Blogger Beth said...

Eyyy, merçi noia, ja m´has contestat al meu mail i desprès de veure que vas tan de cul, t´ho agradeixo molt. Segueixo igual, no tinc ni idea de com fer-ho, pero bueno...ja m´ho farè!

Dos anys sense fer 3 setmanes seguides de vacançes, ostia nena, quin càstig!. Jo aquest any no hi anirè a enlloc, pero estarè amb el meu bixet a casa de la mare, que ella si que anira al poblet. Anirem a la platja, a la muntanya, a tots aquests puestos que no anem molt durant tot l´any.

Em sap greu dir-te que a mi, hisenda m´ha tornat diners, pocs però benvinguts.

 
At 9:00 p. m., Blogger Charlie said...

Ei, ja tinc fotolog!
http://www.fotolog.com/whitten/

Sisplau, actualitza el link :P

 
At 11:33 p. m., Blogger Wishcure said...

Aaai el furgol!!!! jo crec que és un esport que és manipulador i idiotitzant...bé, com la majoria de coses que fan a la tele jeje, però bueno, segur que ells no entendrien per què alguns ens agrada anar a veure el mateix grup en concert cada vegada que venen...però cadascú té les seves aficions, què hi farem!.

Lo dels notables espanyols...millor no comentar-ho jaja, segur que ho han vist als horóscopos de la matinada a la tele :P.

Aaaaai les vacances...en un tres i no res estan aquí! ni et donaràs conta!.

Bon viatge a Eivissaaaa!!! Petoneeets de bona niiiiit!!!!

P.D. D'Hisenda ja parlaré jo el proper any, ja parlaré...

 
At 8:57 p. m., Blogger Pinxito said...

Mikel,
no he guanyat molts dinersssssssssssss... quina mania, tothom diu el mateix!!! jajaja. Des del meu punt de vista no són molts... segons hisenda es veu q si... :P jejeje.

Beth,
Be, jo estaré uns dies de relax i bona companyia al pirineu aragonés i despres per aqui, platgeta i aq coses... jejeje. Anims amb lo dels links!!! (et recomano que ho preguntis a algun informatic... ssshhh, jo no dic res pero passa't pel blog de l'ury que ell ho es i pregunta-li jejeje)

Charlie,
Ara he d'actualitzar??? Em fa pal!!! jejejeje. OKOKOKOK... ho faré!

Wish,
Aish, els concertssss!!!! I encara sense saber on actuen Pet Shop Boys!!! Haure de parlar amb ells molt seriosament! jejeje. Petonets!

 
At 7:55 p. m., Blogger Beth said...

Ja no em fara falta preguntar-li al Ury ;-), em va costar però ho vaig aconseguir sense preguntar-li a ningú, no jo m´ho crec encara ...soc un p. desastre!

 

Publicar un comentario

<< Home