22.6.06

La veu de la consciència

(Avui canvio d'idioma perquè sóc així de xula)

Són les 8.30 del matí i ja porto mitja hora al meu despatx. Entro a les 9 a treballar. La pregunta conseqüent a això és: I què fas al despatx a les 8 del matí si entres a les 9? Doncs perquè tinc una consciència que em porta pel camí de l'amargura. He de sortir un parell d'hores a les 12 per temes personals i vaig decidir (sense que el meu jefe ni tan sols m'ho insinués) venir avui a les 8. Maleïda consciència!!!!!!. Per cert, des de les 8 fins ara no he fet res vinculat a temes professionals, així que grau d'aprofitament d'aquesta hora = 0 patatero.

Feta aquesta introducció, anem al que anem. Dijous 22 de juny i encara no sé què fer la revetlla de Sant Joan. La veritat és que l'únic que em ve de gust és un soparet tranquil, una passejada i a dormir... M'estaré fent gran?

Demà ja farà una setmana del casament de la meva companya i per tant només em queda una setmana més de solitud al despatx. Per cert, què gran es fa quan el 50% no hi és!! Ahir vaig parlar una mica amb ella (connexió directa des de NYC) i s'ho està passant de conya... Vaig mirar al meu voltant i només vaig veure parets de fusta prefabricades i de vidre translúcid (sense ni una sola finestra per on entri llum natural)... Què trist!

Ueeeee... Pet Shop Boys el 5 de setembre a Barcelona... Em moro de ganes de veure'ls en directe, que ja tenen una edat i ves a saber si els hi queden molts telediaris... La veritat és que l'últim disc m'agrada molt... M'estaria hores escoltant The Sodom and Gomorra Show, així que espero veure-la en directe. Ara només falta que es dignin a dir on coi fan el concert i on coi comprarem les entrades!

I la meva inestimable veu de la consciència torna a parlar i em diu que em posi a fer alguna cosa de profit... Per cert, avui he arribat al Centre de Negocis (si, si... estic en un Business Center de 33 despatxos per diferents empreses) i no hi havia ni deu (clar, a les 8 del mati no m'estranya!!!) i això implica desactivar l'alarma. A mi aq aparells tecnològics no em cauen gaire bé i després de 10 segons de dubte sobre el numero supersecret he teclejat amb el cor en un puny... Quin descans quan he vist q s'encenia la llum verda!!! Em veia aquí amb els mossos, les brigades antiterroristes i l'exercit amb els seus tancs i canons a la caça i captura de l'intrús (usease, jo!).

Ales, a passar un bon dia!!!!

5 Comments:

At 10:21 a. m., Blogger Wishcure said...

Bon dia!!! Ja et dic ara que toquen la de Sodom and Gomorra Show...yupiiiiiiiiii!!! jejeje. Aii la veu de la consciència...que punyetera és a vegades oi? però està bé escoltar-la...significa que la tens, i això crec que és molt bo.

Si haguessis escoltat l'altre veu, la del dimoni, el que haguessis fet és teclejar el nº incorrecte, s'hagués iniciat l'espectacle i tú li hauries dit al teu jefe que del susto et trobaves molt malament i ell t'hauria donat dia de festa perquè es sentiria culpable d'haver acceptat que vinguessis a les 8 en comptes de a les 9, i és la causa de que sonés l'alarma :P.

Petoneeets de bon dia!!!.

 
At 9:14 p. m., Blogger Beth said...

He caído en tu blog por pura chiripa, estaba chafardeando y he leído tu entrada sobre Sant Joan, no te estás haciendo vieja, a mi tambien me apetece no tener planes san "juaneros", pero si hacer algo tranquilito.

Si te sirve de consuelo, en mi curro las del turno de mañana entran a las 7 am. Suerte que yo voy siempre de tarde, a esas horas NO SOY PERSONA HUMANA ;-)

Un saludo!

 
At 9:22 p. m., Blogger Beth said...

Soy yo otra vez...

Soy nueva en el blogger, antes tenía un blog de esos de hotmail ( con mi vocabulario te darás cuenta de lo verde que estoy en informática jejjj) ¿ cómo haces para poner los enlaces de los blogs de tus amigos/ conocidos?, es que me gustaría poner alguno que otro en mi blog y no tengo ni pajolera.

 
At 2:09 p. m., Blogger Mikel said...

molt be lo del canvi d´idioma , millor que no pas que no un canvi de sexe jejeje.
Sobre lo de la consciencia la veritat es que es mereix un estudi a fons la punyetera consciencia..

 
At 4:15 p. m., Blogger Beth said...

Merçi, esta misma tarde te escribo.

Buen finde!

 

Publicar un comentario

<< Home