21.9.06

Pepes i renfes

Avui, casualment, molt casualment, m'he trobat al tren amb una amiga meva que a la seva vegada s'ha trobat amb un conegut seu. Aquest conegut en qüestió té dues peculiaritats:

1) És pepero
2) Treballa a la Renfe

Clar, amb aquestes dues premises un ja pot endevinar que el viatge ha estat d'allò més interessant, llàstima que hagi estat a les 8 del matí i no a les 8 de la tarda. A aquestes hores de la matinada les meves neurones encara estan en estat catatònic.

Jo arribava a l'estació llegint la mà de diaris que em donen a l'entrada (Metro, 20 minutos, Oxígeno, Què i ADN) on en portada parlaven dels ja sabuts retards dels meu estimats mitjans de transport. Despotricava amb la meva amiga quan ha aparegut el susodicho i amb una mirada he entes que no podia tocar el tema. És el que tenen els bons amics, que amb una mirada ja saps què volen dir.

Total, mitja horeta de trajecte parlant de que "si el PP perderá votos estas elecciones". Un comentari molt apropiat per part de la meva amiga amb un "ya, es que el concepto de la unidad de España puede que funcione en el resto del país pero aquí va a ser que no". Això no li ha agradat gaire al pobre home... Ara, que jo no sabia que era pepero... ho he acabat de confirmar quan ha dit no-sé-què d'una noticia que havia llegit a El Mundo. En aquell moment he pensat: bingooooooo!!!!!

En fi, un viatget molt entretingut parlant de lo bé que va la Renfe (això sempre depenent dels ulls que ho mirin...), el PP local i autonòmic, les objectives notícies de El Mundo i tal i tal... Resum: molt interessant...

Demà més!!!!

P.D.: m'acaben d'enviar un mail de Iberia Plus per fer una enquesta sobre el servei d'Iberia... juas, juas, juas... m'he quedat ben a gust!!!!

3 Comments:

At 7:58 a. m., Blogger Mikel said...

L´estereotip de pepero no lliga massa amb agafar la Renfe . mes aviat lliga amb tenir cotxe quan mes car millor i plaça de parking al costat de la feina ;-), ara que si el pavo treballa a la Renfe ja s´enten una mica mes jejeje

 
At 10:44 a. m., Blogger Wishcure said...

Bon dia!

Bé, si és del PP segur que farà exercici de revisionisme de la història: segur que les avaries de Renfe ja no són tals, no, simplement es tractava de revisions periòdiques per modernitzar i fer encara més fiable, còmoda i ràpida les travesies amb Renfe...

Petonets de bon diaaaaaaa!!!!

 
At 9:31 a. m., Blogger Beth said...

Con Iberia te has despachado fijo. No me extrañaría que en tu siguiente entrada nos cuentes que te han regalado un vuelo a cualquier parte del mundo ...;)

 

Publicar un comentario

<< Home