21.8.06

De tornada

Hola, hola, hola...

Avui és un dia trist, molt trist... Buhffff, se m'han passat volant aquestes 3 setmanes i ja torno a estar a la feina... més sola que la una... Total, que només estic jo, així que se suposa que sóc jefa... Mola aixo!!! En fi... Allà van unas perlitas...

- Avui m'he dormit. Sí, sí... el primer dia i la menda lerenda s'ha quedat plàcidament dormida.

- La porta del tren per la que jo havia d'entrar no funcionava. Aish, mira que hi ha portes i he hagut d'anar a entrar per l'única que no funcionava.

- Tinc un mail de 3 pàgines (3!!!!) sobre la situació de projectes i em fa por llegir-lo jejeje. De moment l'he imprés... d'aqui un parell d'hores ja el llegiré.

- Eiiiiii, que ja tenim les entrades per Pet Shop Boys!!!! Mola! Un mes i mig entrant a diari a la seva web per veure on seria el concert i com coi comprar les entrades i va i ho publiquen just quan estic a l'altra punta sense accés a internet... aish!!!

En fin pilarin, que us deixo ja, que el mail de 3 pàgines em mira amenaçador i em sembla que vaig a llegir-lo ja... Ens llegim per aquí!!!!

5 Comments:

At 12:12 p. m., Blogger Wishcure said...

Jeje, "se te han pegado las sábanas" eh? jeje, és normal, a mí el primer dia també em va passar, i a més, ara no puc culpabilitzar al tràfic perquè simplement, no hi ha :P.

Tranquila, que de segur la tornada serà molt més tranquila de la que esperes! Molts ànims per la tornada!!!

Petonets de bon diaaa!!!.

 
At 2:56 p. m., Blogger Charlie said...

Benvinguda!! ja et trobavem a faltar!! :)

Però....a partir del 28, qui estarà de vacances seré jo!! i no penso trobar a faltar res ni a ningú!!! :PP

PS: ...el que la mala dallonsis aquesta no explica, és que a partir d'avui plega a les 15!!!

 
At 6:03 p. m., Blogger Mikel said...

Welcome back!
lo adormir-se i que la porta del metro no et funcioni promet una bona temporada ;-)

 
At 8:55 a. m., Blogger Pinxito said...

Wish,
Si, si... se me pegaron las sábanas en toda regla jeje. Pero buenu, com que ara sóc jefa estic pensant-me seriosament allò de donar-me un parell de setmanetes més de vacances jejeje. Kixx!!!

Charlie,
Si... a les 3 de la tarda cap a casa, a dinar i a fer la migdiada... com els funcionaris!!! Aish, tant de bo fos tot l'any!!! jeje.

Mikel,
Jejejej, jo vaig pensar exactament el mateix quan em va passar lo de la porta... Espero que només fos un cúmul de males circumstancies el primer dia de feina jeje.

 
At 12:48 p. m., Blogger Sasi said...

ains hauries de haver vist el meu retorn.. vaig tenir malsons i tot
pero bueno que hi farem
els retorns sempre son durs...
pensa que jo torno a marxar i he de retornar una altra vegada
ainnnnnnn
kina mandraaaaaaa

 

Publicar un comentario

<< Home