27.7.06

H O L I D A Y S


Doncs sí... ens veiem en uns dies... demà agafo les meves merescudes vacances i no crec que estigui operativa fins a mitjans de la segona setmaneta d'agost jijiji. Ningú es pot imaginar les ganes que tinc de marxar de vacances i perdre de vista a la penya de la feina... que no és que em caiguin malament ni res d'això, però després de 12 mesos d'intens treball, tots estem una mica a la que salta...

Pues eso... que ja tornaré a donar senyals de vida quan estigui de tornada a terres catalanes i mentrestant, no feu dolenteries ni res del que us pogueu arrepentir...

Fins aviat!!!!

6 Comments:

At 11:23 a. m., Blogger Mikel said...

Podem fer dolenteries si no ens arrepentim de fer-les??

Bones vacançes!!!

 
At 11:32 a. m., Blogger Pinxito said...

Mikel,
Tampoc, tampoc... a veure si us hauré de donar un clatellot al mes pur estil 7 vidas.... jejejeje.

 
At 5:54 p. m., Blogger Beth said...

Yo no haré maldades, pero si otras cositas jejeje. Cuando tú vengas te cogeré el relevo y me iré yo. Como tampoco estaré operativa, como tú dices, nos vemos, o mejor dicho nos leemos a la vuelta de mis vacaciones, ok?.

Pásalo bien, disfruta muuuuucho y desestrésate.

Besos!

 
At 10:38 a. m., Blogger Wishcure said...

Jo també estic en la conta enreraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

"It's The Finaaal Countdoooown (tiroroooo tiroritotíiii)..."

Mmm...6 horetes i mitja, i ja tà.

Petonets de bon diaaaaaa!.

 
At 5:23 p. m., Blogger Beth said...

¡Qué envidia me dáis todos! :-(

 
At 12:02 p. m., Blogger Sasi said...

hola bonica vaig veure el teu coment k ja estaves aki altre cop...pero no em vaig poder passar
un petonas

 

Publicar un comentario

<< Home