19.7.06

Cultura, cultura, cultura

Agenda per aquesta setmana... Atenció que quan acabi tot penso posar una crítica com deu mana!

DIJOUS


Doncs sí... demà mateix anem a veure "Brasil Brasileiro" al Barcelona Teatre Musical. Un repàs a la música i cultura brasilenya en un pròleg i dos actes jejeje. Això últim ho he llegit i m'ha fet gràcia.
Suposo que hi haurà una mica de tot i bastant ritme. A mi m'agrada la música melòdica brasilenya (fugint de l'arxiconegudissim Carlinhos Brown...). A veure què tal està... ja us comentaré.











DIVENDRES

Antonia San Juan. La veritat és que amb els altres monòlegs que vaig veure m'ho vaig passar molt bé... a veure si està a l'alçada.
De fet aquí no sé si hi aniré... de moment tinc les entrades però a l'hora de comprar-les no m'he adonat que una de les persones que ve m'havia dit que molt millor anar-hi diumenge... Així que el tema està a l'aire. Per cert, una putada que comprant entrades a través de Servicaixa no es puguin fer canvis. He mogut cel i terra per canviar el dia de les entrades i no hi ha manera... A sobre em tracten de tonta per no haver vist q no es poden fer canvis... Aishhhh...




DISSABTE



A veure què fan aquests de La Fura. La meva relació amb ells és una mica d'amor-odi. Ultimament no m'agraden gens les seves representacions, però tot i això sempre els dono un vot de confiança de cara a la propera. A veure com va aquesta vegada. La veritat és que no tinc moltes esperances dipositades en aquesta obra, però m'esperaré a donar el veredicte final al dilluns...









I el més bo de tot això és que totes i cadascuna de les entrades les he aconseguit amb un tipus o un altre de descompte... Aish! Què bonic ser jove, què bonic estar donat d'alta a mil històries que de tant en tant treuen promocions...

6 Comments:

At 10:15 a. m., Blogger Charlie said...

AntoniO San Juan???
brugaaaaarrgrggrhhhh!!
Quin fàstic.

 
At 1:04 p. m., Blogger Wishcure said...

Jo, i jo estaré agobiat entre 35.000 persones a un munt de kilòmetres de casa...de l'hotel...a 35º de temparatura, 40º de temperatura ambient. Amb lo bé que s'està a una butaca al teatre amb aire climatitzat...

Grgrrgrgrrgr...

Que disfrutis mooolt del teatreee!!! quina enveja!

Petonets de bon diaaaaa!!!

 
At 5:10 p. m., Blogger Pinxito said...

Charlie,
Aish, quants prejudicis!!!!

Wish,
Mira, això no t'ho negaré. Amb la calor que està fent aquests dies l'única cosa q em ve de gust és tancar-me a llocs amb aire acondicionat a saco... Però com disfrutaràs tu veient a Morrisey... ai, no, morrisey no, que segur que al final ho anula!!! jijijiji
Petonets!!!

 
At 5:19 p. m., Blogger Beth said...

(Ayer quise comentar en tu blog, pero no me dejaba).

El otro día ví un reportaje sobre "Brasil Brasileiro" y estuvo muy bien. Si no me equivoco sale un hombre que era basurero en Brasil y baila "que te cagas". Disfrutarás fijo.

Hace unos cinco años, más o menos, fuí a ver un monólogo de Antonia San Juan y me sorprendió porque pensaba aburrirme y me gustó. Yo digo muchos tacos, demasiados para mi parecer, pero ella me gana de largo.

Y bueno, la Fura dels Baus, no he tenido el placer de ir a verlos núnca. Sólo pude ver de esquinilla un ensayo, de cuando participaron en la ceremonia de inaguración de los JJOO, y yo que solo tenía 14 años, me quedé seriamente alucinada.

Espero leer pronto tus criticas constructivas. Espero que seas más light y benevolente que los verdaderos críticos.

 
At 5:40 p. m., Blogger Pinxito said...

Beth,
Yo tb vi el espectáculo de Antonia San Juan de hace años. De hecho, se me quedó grabada una frase que aun a día de hoy la repetimos con mis amigos... "No lo entiendo Pacooooo". A ver, qué nos cuenta esta vez.

La Fura son muy suyos, a mí me gustaban los espectáculos que hacían hace años, los últimos la verdad es que no mucho. Incluso el año pasado estuve en uno de sus ensayos generales a modo de conejillo de indias y me aburrí soberanamente. Pr vaya, que yo sigo gastándome la pasta en ellos... soy un poco masoca.

Ah, y Brasil Brasileiro es esta noche, así que a ver qué pasa!!! jejejeje.

Kiss kiss!

 
At 7:25 a. m., Blogger Mikel said...

Carai quin cap de setmana mes mogudet.... Jo nomes he aconseguit canviar un cop unes entrades del servicaixa i perque vaig trucar al cap d´un minut de comprar-las per internet , va ser comprar-les i recordar que tenia un altre compromis aquell dia , vaig trucar i em van dir que no ho podien fer pero al final em van tornar els diners perque no podien canviar pero si anular i que jo despres tornes a comprar... Potser si fa molts dies no et deixen pero ho pots probar...

 

Publicar un comentario

<< Home