17.7.06

Monday, monday...


Ahir vam anar a veure aquesta película. Acabo de llegir les crítiques, que, per cert, la deixen pel terra. Doncs que bé... No coincideixo amb cap de les crítiques. A mi em va agradar força, per no dir molt. Val, no és tan bona com "La vida es bella", estem d'acord, però tampoc és per enfonsar-la a la misèria. En fi... què hi farem? Jo la recomano, i si voleu la veieu...

He tingut un cap de setmana molt mogudet, mai millor dit... Conclusió: no m'agrada Massive Attack... tot i haver-los vist gairebé a primera fila. Quina mania amb fer soroll estrident que tenen!!! Salvo dues cançons i amb prou feines.

Més conclusions: em van agradar Belle & Sebastian (i no no no, el cantant no se sembla al Michael Stipe de REM... on anem a parar??), The Cardigans (tot i que a les crítiques diguin que és un grup totalment prescindible aquest any), New Order i The Divine Comedy (Chaaaaaaaarggeeeeee!!!!). Punto pelota!!!

Per cert, dues setmanes per les vacances. Em sembla que és l'única cosa que em motiva avui... saber que en 9 dies laborables estaré en plan relax i, si pot ser, prenent el sol a la platgeta, o preparant la maleta, o dormint... o... o.... o... Aish, hi ha tantes coses que es poden fer a les vacances!!!

Avui tinc el dia tonto... Estic cansada, no paren de sortir problemes a la feina per tenir-me agobiada les dues setmanes que em queden, al carrer fa massa calor i aqui al despatx massa fred, els trens continuen a petar (pr és que ningu agafa les vacances al juliol o q!?!?!?) i tot em molestaaaaaaaaa...

Per cert, avui al tren he hagut de suportar la conversa de 3 quasi-àvies competint a veure quina de les 3 havia fet els millors viatges. Que si Argentina, que si Tailandia, que si el Marroc, que si Cuba... En fi, els seus decibels superaven els del meu mp3, així que tenia una barreja de iaies-pet shop boys molt interessant... Segur que algu podria fer musica experimental amb això jeje.

Pues nadaaaaaaa... que marxo a dinar...

6 Comments:

At 5:49 p. m., Blogger Beth said...

Yo tambien he ido al cine, pero a ver "El señor de la guerra", en la que trabaja uno de mis actorazos preferidos, Nicolas Cage. Me gustó, y es que tiene que ser una peli muy mala para que a mi no me guste.

The Cardigans ¡qué buenos!, love me love say ...( tiene más años este estribillo, jejeje)

En teoría, el mes de estampida es agosto y a estas alturas julio ya debería serlo, pero el metro va cada día más "petao".

Ya te falta menos...

 
At 7:40 a. m., Blogger Mikel said...

Cine i concerts , un cap de setmana complert jejeje.
Lo de las iaias al tren no te desperdici , hauras de donar una mica de volum al mp3...o potser es que en el fons t´interesaba la conversa?? jejejejeje

 
At 10:21 a. m., Blogger Wishcure said...

Benigni es un genio, qué buena la escena en la que habla de la Torre de Babel y cuando con el matamoscas en mano dice que él sí que ha encontrado el arma de destrucción masiva jeje.

Los críticos, esa raza incomprendida e incomprensible!

Petonets de bon diaaaa!!!.

 
At 10:23 a. m., Blogger Pinxito said...

Beth,
Si, realmente El Señor de la Guerra es una peli muy buena. A mí tb me gustó mucho.
Aish, si, ya me queda menos, pero no veas lo eterno que se me está haciendo... Y tengo unas ganas de perder de vista a mi jefe durante unas semanas que no te lo puedes ni imaginar... Kisses!

Mikel,
Reconec que el rollo cotilla em va una mica, i em feia gracia veure-les com s'esforçaven en intentar fer veure que el viatge de cadascuna d'elles havia estat molt millor que qualsevol altre... Ciaoooo!!!!

 
At 10:55 a. m., Blogger Pinxito said...

Wish,
Ei, que no te habia vistooooo!!! Esa sincronización!!! Pues sí, sí... Siempre he dudado seriamente de los críticos, porque su propio nombre indica que lo que van a ofrecer es una opinión personal... Para nada, ellos ni nadie, tienen la verdad absoluta en sus manos... A la hoguera todos ellos!!!! jejeje.

 
At 5:09 p. m., Blogger Josep said...

A veure si et dignes a passar pel meu blog o a escriure'm, que fa temps que tinc ganes de contactar amb tu però em torna tots els correus que t'envio a gmail. Petonets!!

 

Publicar un comentario

<< Home