12.7.06

S H O P P I N G


Aquí teniu la meva nova adquisicó. Ahir, en un atac consumista em vaig comprar aquest reproductor de MP3. Gairebé compleix tots els requisits que buscava: 1 G de capacitat, pantalla, radio... L'única cosa que em falta es que vagi amb bateria i no amb pila... Però vaja, és una cosa que vam solucionar comprant un carregador de piles amb dues piles recarregables. Ah, i el meu no és de color lila, sinó blau marí... que per alguna cosa el meu color preferit és el blau...

En fi, que això d'anar de compres és el que té que vas a comprar un reproductor de MP3 i vam acabar sortint de la Fnac amb el reproductor, el carregador de piles, les piles, un CD doble de Pink Floyd i la peli de O brother... I això que vam deixar pel camí un altre DVD. En fi...

I el que passa quan compres aparells electrònics és que t'agafen unes ganes bàrbares de "catxarrejar-los" i em vaig tirar fins les 12 instalant el software, triant musica, passant musica, mirant si tot estava correcte... En fi... una joguina més per la colecció. En els ultims temps m'he comprat tantes xuminades que ja no sé d'on treure connexions USB de l'ordinador... I això que en porta 4 de sèrie!!!

Total, que ara ja me la sua que el tren vagi a petar de gent, que no pugui seure, que hagi d'aguantar les olors corporals de gent que no es banya (bé, això sí que em continua molestant) i els retards... Ara m'enxufo l'aparell i a oblidar-me del món. Senzill i, vist d'aquesta manera, massa barat ho trobo també!

Vinga, a cuidar-se... a veure si puc escriure més sovint, però és que últimament no dono a l'abast.

PD: 18 dies naturals per les meves vacances / 12 dies laborals per les meves vacances.

9 Comments:

At 3:42 p. m., Blogger Charlie said...

"0 brother" vol dir fill únic no?

Felicitats per la compra!. Jo tinc el mateix però amb 512mb (també blau marí), té un any i mig, i està a punt de morir.

Realment fa fàstic com totes aquestes companyies tecnològiques li posen data de caducitat a tot el que fabriquen. O es que hi ha algú que li duri el mòbil, l'ipod, l'mp3, etc, més de 3 anys? Per no parlar dels ordinadors, que arribar als 5 anys és tot un récord!!!

En fi, que tot és culpa de la gent a qui li queden dues setmanes i mitja per agafar vacances.

 
At 5:47 p. m., Blogger Beth said...

Si cuentas los días que te quedan para las vacaciones se te hará eterno ¿no?. Yo intento no pensarlo.

Me gusta mucho tu nueva adquisición. No me pregunto como sería escuchar una canción de Pink Floyd mientras hueles el pestilente sobaquillo del de al lado...puaghhh!!! debería existir un tester a la entrada de los transportes públicos que permitiera puntuar del 1 al 10 si una persona está limpia, si pasa del 5 para abajo se queda en tierra.

 
At 6:04 p. m., Blogger Wishcure said...

Bienvenida al fantástico mundo del mp3!. A partir de ahora...todo será distinto.

Todo lo verás de color de rosa.

En el mundo no existirán los problemas.

Te volverás una pirata compulsiva.

Y te preguntarás que es la SGAE...

Ah! y no te alarmes, los firmware hacen milagros con las máquinas, díselo a mi mp3 jejeje.

P.D. En mi MP3 está sonando la Torrini, que lo sepas XD.

Petoneeeets!.

 
At 9:37 p. m., Blogger Pinxito said...

Charlie,
Enveja cotxina la teva per lo de les vacances... doncs mira, diuen que per exemple els mobils tenen una vida mitjana de dos anys o 100 hores de conversa... Que li diguin al meu de la feina que porta gairebe 200 hores en poc més d'un any!!!... Es qüestió de sort això dels aparellets aquests...

Beth,
Es increible... yo no me explico cómo alguien a las 8 de la mañana ya puede hacer peste a sudado... no me entra en la cabeza... Voto tu propuesta del test sobaquil... jejeje.

Wish,
Una preguntaaaaa... cómo puede ser que un mp3 soporte música de la Torrini? Con lo tostón que es esa mujer!!!! No me lo explico, no me lo explico, no me lo explicooooooooo!!!! Kisses!!! Y a descansar mucho esta semanita que se acerca un finde movidito movidito (nunca mejor dicho!!!) jejeje.

 
At 1:58 p. m., Blogger Mikel said...

Ei Laura!! jo soc un fanatic de la I-pod!! i la meva es de 20 Gigas i ja s´em ha quedat sense espai!! no podria estar nomes amb 1 giga i menys amb mitja com el raro del Carles jejeje.
Trobo l´i-pod el millor invent del segle XXI.
Apa doncs ja ho he dit

 
At 2:01 p. m., Blogger Pinxito said...

Mikel,
Pr l'I-pod es de pijoteras jejejeje. Has probat d'anar borrant allò que no t'interessa del teu I-pod??? Així segur q tindràs espai lliure :P. Oi que no ho havies pensat aixo?!?!?! Si es que si no fos per mi... CIAOOOOO!!!!

 
At 7:18 p. m., Blogger Mikel said...

Vaig borrant coses cada cop que en vull possar de noves...pero clar aixo de no poder passar de 20 Gigas es complicat ;-)

 
At 1:06 p. m., Blogger Pinxito said...

Mikel,
Noi... 20 Gb són molts Gb... Pots desfer-te de les fotos de ties en boles, que aquestes pesen molt!! jijiji. Broma pomaaaaaaa!!!!

Tonet,
Eh, que no és unica i exclussivament pel transport públic... tb ho pots utilitzar a casaaaaaaaaaaaaa... :P

 
At 4:56 p. m., Blogger Mikel said...

Que va , la meva i-pod es de les primeras , es la U2 edition i no te fotos ni video ni pantalla a color... quan m´en compri un altre sera de 60 Gb jejejej

 

Publicar un comentario

<< Home