24.8.06

D'on venen?

Avui us explicaré com han aconseguit donar amb el meu blog arrel de buscar alguna cosa pel Google. Fa uns dies que ho vaig activar i hi ha algunes que valen la pena, a veure si més endavant encara em sorprenen més... En color blau teniu els meus comentaris:

- Chiringuito calamar El Prat de Llobregat. Tú sí que eres un calamar. Que jo sàpiga mai he nomenat cap chiringuito al Prat, però buenuuuuuu... mai se sap.

- Videos de operación de ojo. Si és que hi ha gent massoca. Mira que a mi em van donar el meu de la meva operació i encara no l'he vist.

- Vuelos bcn - almeria hoy ultimo minuto. Jajajaja, si si, han anat a parar al buscador de vols mes potent del país i part de l'estranger!

- Ruta por carretera para ir a Viena desde Vilassar de Mar. I fixa't tu quina pàgina els ha sortit. A part de buscadora de vols també planifico rutes amb cotxe. Polifacètica que és una. Suposo que el susodich@ aquest no sabia de l'existència de viamichelin o guiacampsa.

- Reunitis enfermedad psicológica. No comments.

- Burdel barcelona drag queens. Suposo que aquest personatge buscava l'adreça del Bar Burdel. Doncs que sàpiga que està al carrer del Carme (per si torna a entrar).

- Renfil. Einch?!?!?!?

- Necesito jóvenes solidarios alicante clases. Pues te equivocas de sitio, majete.

- Operación al ojo. Como el pollo al curry jejejeje.

Apa, un altre dia més i millor... Que tingueu un gran dia!!!!

7 Comments:

At 9:58 a. m., Blogger Sasi said...

jaja, la veritat que sempre que algú a fet un post similiar a sigut gracios,
jaja,
a vegades es impressionant la manera de buscar coses de " certa " gent...
jejeje
vinga vinga a treballar a treballar
ara tinc l hora d esmorzar mmm
es la millor hora del dia...

 
At 10:16 a. m., Blogger Charlie said...

"Reunitis enfermedad psicológica" JUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJUASJAUSJAUSJAUSJAUSJASUAJSUAJSUAJSUAJSUASJAUSJAUSJAUSJASUAJASU.


Renfil! si dona! de les "crónicas renfiles" que vas abandonar fa temps!!

 
At 11:34 a. m., Blogger Mikel said...

juasjaujasujsajuusajasujausjausajsuuasjuas

molt bo.

 
At 11:38 a. m., Blogger Wishcure said...

Bon dia des de Palma de Mallorca!

M'uneixo al grup, així que...

JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAA!!!

M'has alegrat el matí!.

P.D. Crec que et copiaré el post en breu...jo també tinc unes quantes perles jajaja.

Petoneeeeeeeeeetssss!.

 
At 9:50 a. m., Blogger Pinxito said...

Agh,
Doncs si... suposo que a mesura que vagi avançant el temps trobaré coses mes curioses... a veure què tal... ja us anire explicant. Petonets!!!

Charlie,
Ostres, ja no recordava lo de les cròniques renfiles!!!! Ara, què coi debia estar pensant el paio aquest quan va posar al buscador "renfil" jejeje.

Mikel,
Així m'agrada, una opinió sintètica i encertada jeje.

Wish,
Ja tinc ganes de llegir el teu... Aixi que espavilando que es gerundio jejeje. Petonets!

 
At 10:33 a. m., Blogger Wishcure said...

Como aperitivo diré que una vez llegaron a mi blog escribiendo "fotos bruce willis desnudo".

Juro que yo no las tengo XD.

Mooolts petoneeeeeeets!!!

 
At 6:44 p. m., Blogger Mikel said...

Ei Laura , encertada si pero sintetica?...

 

Publicar un comentario

<< Home