8.9.06

It's Fridayyyyy

Cap de setmanaaaaaa... Ue ue ue... per fi! Estic a l'oficina que se'm tanquen els ulls, no tinc ganes de fer res i a sobre encara queda una hora i mitja, sniff sniff... Però venen 3 dies de festa...


Aish, ahir van sortir a la venda els bitllets de Clickair... Baratissims oiga... los tengo baratos, baratos, baratos... que me los quitan de las manos señores... Jo, com bona captadora d'ofertes que sóc, a les 9,00 estava entrant a la pàgina a veure qué se cocía. Oooohhh, no funcionava... Però a les 9,10 sí. És una llàstima que només voli des de Barcelona a Sevilla, Zurich, Lisboa i Gènova... Sortien tots els bitllets per 5 euros... sumem tasses i tal i resultava que anar dues persones a qualsevol d'aquestes localitats sortia pel mòdic preu de 50€ (25 cadascun, pels que no sabeu dividir...). Vaig estar a punt de treure'n per anar a qualsevol d'aquests llocs i reservar un hotelet... Total, si no hi hagués anat la pèrdua no hagués estat tan gran... ara me n'arrepenteixo una mica, perquè evidentment em sembla que ja no són tan baratets...

Per cert... que ja tinc viatget pel Nadal... qui endevini la destinació s'emporta un perrito piloto... No vull conyes de l'estil Islas Mauricio... No urguemos en la llaga... Bé, precisem... de moment només tinc bitllets d'avió, el tema allotjament ja es veurà...

Ale... que passeu un bon cap de setmanaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

9 Comments:

At 6:13 p. m., Blogger Beth said...

Buahhh, ¿un perrito piloto? ...yo quiero!!!. Creo que en Navidad te vas a Italy, ¿ puede ser?.

¿ Cómo fué el concierto de los Pet?

 
At 6:41 p. m., Blogger Mikel said...

el desti esta mes que clar...comença per Mur i acaba per Cia , MURCIA!!!! jejejeje

 
At 6:50 p. m., Blogger Pinxito said...

Beth,
MEEEEECCCCCC Error... no me voy a Italy jeje. Sigue jugando, hay miles de premios (aunque el perrito piloto ya no te toca, eh?
El concierto genial, yo me lo pasé de coña y tocaron las canciones que esperara q tocaran, así q no me puedo quejar nada de nada. Solo el tio de delante mio con una camiseta horribleeeeeee... q para hacerle fotos a su amiguito se tiraba tan para atrás que invadía todo mi espacio vital. Un empujoncillo a tiempo solucionó el tema...

Mikel,
MEEEEECCCC... un altre que no guanya el perrito piloto... pr tu creus que jo aniría a Murcia amb la tirria q li tinc...a veure, q no soc cap lumbrera, pero tampoc una gilipollas...

 
At 6:56 p. m., Blogger Mikel said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 
At 6:57 p. m., Blogger Mikel said...

juasjsausajuasjuasjuasjuasjsaujasuajuasss y tu creus que jo vull un perrito piloto? jusaujuasjuasjusa

 
At 10:18 a. m., Blogger Beth said...

A la India? ...

Ay la invasión del espacio vital!...eso son temas mayores.

Ya te vale, mira que dejarme sin el perro piloto.

 
At 4:37 p. m., Blogger Wishcure said...

Si el premio es algo más sustancial que un perrito piloto participo...

Que muñecos ya tengo muchos jeje.

Petoneeeeeeeeets!!!!.

 
At 5:14 p. m., Blogger Sasi said...

juer jo naba a dir murcia!!!
pues ni ..... piiiiii de on vas ....
jo per aquestes coses soc dolentota dolentota dolentota...

 
At 6:58 p. m., Blogger Pinxito said...

MEEEEC MEEEEC MEEEEC... Tots heu fallat... se sienteeeeeeeee... M'hauré de quedar el perrito piloto per mi... Doncs ara no em ve de gust dir on vaig. Només que sabeu que em sembla que passaré el mateix fred que l'any passat a Bèlgica... (això era una pista...) Ales... a cuidar-se tots/es!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home